سرانه فضای ورزشی برای هر بهارستانی 5 سانتیمتر است
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'حسین علیقلی زاده' روز سه شنبه در نشست خبری شهرداری شهر گلستان سخن می گفت، افزود: ما در شهرستان بهارستان با وجود 600 هزار نفر جمعیت، فضای سبز و ورزشی كافی برای مردم این شهرستان نداریم و اگر استان تهران به این امر نگاه ویژه ای نداشته باشد، ما به اهداف خود نمی رسیم  .

وی ادامه داد: در شهر گلستان برای مواقع حساس و بحرانی سوله بحران ساخته ایم و كارهای لازم و امكانات مورد نیاز آن را نیز تامین خواهیم كرد  .

وی گفت: شهرداری گلستان برای تامین نیاز مردم به فضای سبز و از بین بردن بیابانهای موجود در شهر اقدام به درخت كاری در مساحتی بالغ بر 90 هكتار نموده است   .

وی خاطرنشان كرد: شهرداری گلستان برای اینكه جوانان شهرستان بتوانند ازدواج آسانی را داشته باشند، اقدام به ساخت یك تالار پذیرایی نموده است كه به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت  .

علیقلی زاده در خصوص رودخانه های موجود در شهرستان گفت: اقدامات و بودجه لازم برای بهسازی و حریم بندی رودخانه های موجود با حضور معاون عمرانی استاندار انجام شده است و تا اندازه ای نیز پیشرفت داشته ایم و به مردم قول می دهیم تا آخر امسال این امر تحقق پیدا نماید.

وی درباره ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهر نیز گفت: این شهرستان چون تازه افتتاح شده است، مقاومت هایی برای جلوگیری از این امر صورت می گرفت كه مامورین شهرداری تمام سعی و توان خود را در این خصوص بكار می بندند.

وی ادامه داد: اتوبوسهای موجود در شهر گلستان دارای دستگاه جی پی اس هستند .

وی افزود: برای كتابخانه های شهر گلستان ما به نهاد كتابخانه ها زمین داده ایم و قرار است از منابع خود كه در شورای نهاد كتابخانه ها است، برای ساخت آنها اقدام كنند.



|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: بهارستان , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید